Uncategorized

משחקי חצר וחוץ – דרך מהנה לשחק משחקים קלאסיים בחוץ

משחקי חצר וחוץ - דוקים ענקיים

משחקי חצר וגינה הינם דרך מצוינת לחוות ולשחק משחקים קלאסיים ואהובים מצד אחד ומצד שני להיות בחוץ, לשאוף אוויר צח ולהפעיל את הגוף.
טרנד חדש שהחל לא מזמן לקח את המשחקים המוכרים והאהובים לנו ופשוט הגדיל אותם… כן ממש כך, אותם משחקים שאנחנו מכירים בגודל רגיל ומתאימים לשולחן כמשחקים שמשחקים בבית, עכשיו בגודל ענק המתאימים גם לחצר או לפיקניק! אלו משחקים שכולנו מכירים ובטח נופתע לראות את גרסתם המעודכנת, למשל שחמט.

עבור ילדים לשחק זה לא רק כיף! לשחק זו דרך חיים ושיטה לצבור ידע ומיומנויות חיים נדרשות. ילדים לומדים המון על החיים ועל עצמם דרך המשחק.
אנחנו כהורים שואפים שילדנו ישחקו משחקים איכותיים ומעשירים. בנוסף, יש איזו כמיהה, שמתחזקת יותר ויותר בשנים האחרונות, שהילדים ישחקו גם בחוץ באוויר הפתוח.
כיום בעידן המחשב והסמארטפון, כשילדים דבוקים שעות רבות למסך במצב ישיבה סטטי, למשחק בחוץ באוויר הפתוח יש ערך מיוחד וחשוב במיוחד.

אז תמיד יש את המשחקי הספורט הפופולרים והנפוצים אותם הילדים יכולים לשחק בחוץ כגון כדורגל, כדורסל וכדו’.. אבל ברור שלא כל הילדים מתחברים למשחקים אלו. כמו כן, לא כל מקום מאפשר זאת מפאת גודלו ואופיו.
ישנם משחקים נוספים, שאנו מכירים כמשחקי בית ושולחן. אלא שהמשחקים הללו עברו אבולוציה והפכו למשחקי חצר ומשחקי גינה איתם ניתן לשחק כיחיד או בקבוצה בחצר הבית, במרפסת או בפיקניק משפחתי.

ניקח לדוגמא משחק שכולנו מכירים מהילדות, דוקים. המשחק הזה קיים עכשיו בגרסת ענק בה כל דוק הינו באורך 80 ס”מ (!!!) תארו לכם את האתגר עכשיו… לנסות לשלוף את הדוק הרצוי אבל כשהוא גדול הרבה יותר. חוויה מאתגרת ומשעשעת.

משחקים רבים עברו את השינוי הזה והוגדלו למידות גדולות. בין המשחקים שתוכלו למצוא בקטגוריית משחקי חצר וחוץ, תוכלו למצוא למשל דמקה ענקית, קלפים ענקיים, דומינו ענק, 4 בשורה בגרסת ענק, משחק ג’נגה ענק, משחק קליעה למטרה קלאסי ועוד מגוון אפשרויות!

לחצו כאן למעבר לעמוד משחקי חצר וגינה