Uncategorized

מתנות לילדים – משחקים לילדים בני 6 עד 14 – משחקים נבחרים למתנה

מתנות לילדים

משחקים לילדים!

היום בעידן של ילדים שיש להם הכל, בחירת משחק לילדים היא כבר לא משימה כה קלה…

בבואנו לבחור, נניח משחק לילד בן 8, וגם מתנה לילד בן 7, אנו גם נתקלים בשפע אדיר ומבלבל וגם מושפעים מניסיוננו, שהרבה משחקים, אולי נשמעים ונראים טוב מבחוץ, אבל הם לאו דווקא שווים את ערכם או יעניינו את ילדינו ויעסיקו אותם כפי שאנחנו מצפים…

בנוסף אנו לעיתים רוצים לבחור מתנות לילדים. בין אם זה לילד שלנו או לא, אנו רוצים שלמשחק יהיה ערך חינוכי או לימודי.
בקיצור בחירת מתנה עשוייה להיות מהלך מבלבל ואף מתיש לעיתים

מספר כללים והצעות למשחקים לילדים בגילאים שונים בהם אנו מתמחים – גילאי 6 עד 14

משחקים לילדים בני 6 

בבואנו לרכוש מתנה לילד בן 6 ניקח בחשבון שילדים בני 6 עושים את הצעדים הראשונים בקריאה ולכן מטבע הדברים ובמידה ונרצה שהוא יסתדר לבד, נשאף לבחור מתנות לילדים עם הוראות פשוטות יחסית אותן הוא יוכל להבין לבד או מהסבר קצר שלנו. כלומר לא מתנות לילדים כמו משחק שדורש היצמדות עיקבית להוראות ובטח שלא הוראות משחק ארוכות ומפורטות…
בין המשחקים לילדים בני 6 תוכלו למצוא למשל, משחקי הרכבה לילדים, פאזלים תלת מימד, רובוטים לילדים הניתנים לתכנות פשוט, מבוכי ומסלולי גולות.

משחקים לילדים בני 7

מתנה לילד בן 7 הינה משימה מעט קלה יותר. ילדים בני 7 כבר קוראים טוב יותר. לכן ניתן להתחיל לאתגר אותם עם משחקי חשיבה שמצריכים הוראות להבנת המשחק. וכן משחקים שיאמנו את מוחם לדברים חדשים ולשלב הבא
בין המשחקים לילדים בגיל 7 תוכלו למצוא משחקי חשיבה, משחקי הרכבה מתקדמים, ערכות הרכבה ויצירה ומשחקי מדע וטבע כמתנה לילד בן 7.

משחקים לילדים בני 8 | משחקים לילדים בני 9 | משחקים לילדים בני 10

מתנה לילד בן 8 עד 10 מאפשרת לנו מרווח פעולה גדול יותר ופה באמת מתחיל הכיף, זהו גיל בו הילדים כבר בשלים מבחינת הקריאה ותהליכי הלמידה, החקר והסקת המסקנות כבר התחילו להיבנות וניתן כבר לתת לילדים יותר עצמאות בגיל זה באמצעות מתנה לילד בן 8 עד 10. תוכלו למצוא , ערכות ניסוי מדעיות לילדים, משחקי הרכבה הנדסיים, ערכות חקר, טלסקופים לילדים, מיקרוסקופים לילדים ועוד

משחקים לילדים בני 11 עד 14

ילדים בני 11-12 נהנים מאוד לחקור את סביבתם כך שמיקרוסקופ או טלסקופ יכולים מאוד להתאים. בנוסף ערכות אלקטרוניקה לילדים יכולות לעניין אותם מאוד. אם נשלב זאת עם ערכת לימוד תכנות לילדים, בכלל נעשה עימם חסד.

מתנה לילד בן 13 הינה משימה מעט מורכבת יותר. זאת מכיוון שמדובר בגיל בר מצווה, יש סיכוי גדול שמצפים מאתנו למתנה יקרה ומשמעותית יותר.  אנו יכולים להציע למשל טלסקופ אסטרונומי או מיקרוסקופ ביולוגי איכותי או ערכת אלקטרוניקה ותכנות לילדים ונוער.  מתנות אלו יעלו כבר כמה מאות שקלים ואף יותר. כך שניתן לצרף למתנה כמה אנשים ולרכוש יחד מוצר איכותי שהילד יעריך מאוד. מתנה כזו מן הסתם תבלוט באופן משמעותי מעל שאר המתנות ה “רגילות”. אם מדובר בילד שוחר מדע, הוא יעריך זאת מאוד (וגם הוריו).
ילדים בגילאים אלו גם מאוד אוהבים לטייל. בין עם  זה במסגרת חינוכית כל שהיא, בתנועת נוער או עם ההורים. לכן נוכל לשקול גם רכישת משקפת או טלסקופ נוף. משקפת הינה מתנה יפה מאוד לילדים ונוער. משקפת שדה איכותית הינה מוצר מרשים ומכובד ויש משקפות בגדלים שונים המתאימות לשימושים וייעודים שונים. נוכל למצוא משקפת כמעט לכל תקציב. החל מתקציב של פחות מ-200 ש”ח ועד מעל ל-1000 ש”ח למשקפות גדולות ומקצועיות יותר.

אצלנו תמצאו מבחר רחב ומגוון של גלובוסים מעוצבים או גלובוסים מוארים שיכולים גם הם להוות מתנות לילדים שהן נהדרות ומרשימות. תוכלו למצוא גלובוס מעוצב בעל מראה מהודר יותר שיכול להתאים לחדר הילדים. כמו כן, יש גלובוס מואר – בעל תאורה פנימית ויש גלובוס עם מראה עתיק. בנוסף, ישנו גלובוס לילדים עם איורים. יש מבחר גלובוסים רחב אשר יכול לענות על מגוון גדול של טעמים ושימושים.