תקנון האתר וחבר המועדון של אולטק
1 – מבוא:
1-1. אתר
www.alltech.co.il" משמש כחנות אלקטרונית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.
1-2 רשאים להשתתף בקניה בני 18 ומעלה ,בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
1-3. תנאי מוקדם לתוקף זכייתו של משתתף במכרז הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.
1-4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך באתר זה, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין "
www.alltech.co.il" , לכל דבר ועניין.
1-5. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים .
1-6. גלישה באתר ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
1-7. קיים איסור מפורש של כל גורם מטעם "
www.alltech.co.il" ו/או מי מטעמה , לרבות עובדי החברה וספקי החברה להשתתף בקניות במישרין או בעקיפין.
1-8. לא ניתן לבטל מוצרים אשר יוצרו באופן אישי עבור הלקוח.
2 – המכירות – חלק כללי:
2-1. אתר "
www.alltech.co.il" מאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות האתר , בדרך נוחה, קלה ומהירה, במחירים אטרקטיביים ממיטב היצרנים , היבואנים והקמעונאים המשווקים בישראל ..
שיטות המכירה ב "
www.alltech.co.il"
הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן :
2-1-1. "
www.alltech.co.il" תציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
2-1-2. במכירה רגילה רשאי כל משתתף לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי באתר עצמו או באמצעות השארת הפרטים במענה טלפוני של האתר , כפי שיפורסם.
2-1-3. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך
המכירה.
אופן ההשתתפות במכירות:2-2-1. לאחר השלמת הליך ההרשמה יבחר כל משתתף שם משתמש וסיסמא , לאחר בחירת שם משתמש וסיסמא , יש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מס` טלפון , מספר כרטיס אשראי וכד`.
2-2-2. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה , לאחר מילוי כל הפרטים הופך המשתתף ל"מבצע פעולה" .
לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות ,ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.
2-2-3. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע "
www.alltech.co.il" בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העיסקה אושרה .
2-2-4. לאחר אישור העסקה , המכירה תירשם במחשבי "
www.alltech.co.il" וניתן יהיה לראות את פרטי העסקה בקישור "כרטיס לקוח" באתר, תוך 24 שעות.
2-2-5. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי , לאחר אישור העסקה ע"י חברות האשראי.
2-2-6. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העסקה במחשבי "
www.alltech.co.il" יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.
2-2-7. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
2-2-8. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה
ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של "
www.alltech.co.il" לצורך הסדרת אישור העסקה עם חברות האשראי .
במקרה כאמור , יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העסקה ע"י חברות כרטיסי האשראי .
לא פעל מבצע הפעולה להסדרת אישור העסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העסקה ע"י חברות האשראי , יראו "
www.alltech.co.il את העסקה כמבוטלת .
2-2-9. בעלי החנויות ובתי העסק ומפעיליהם (להלן: " הספקים") יציגו באתר פרטים בדבר המוצר ו/או השירות , מחירו, תעודת אחריות , זמן אספקה וכד` .
2-2-10. לפרטים נוספים ובירורים , ניתן לפנות ישירות אל הספקים בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שיופיעו באתר.
3 – ביטול הצעות:
3-1. בשל שיטת המכירה הנהוגה באתר לא ניתן לבטל או לשנות את ההצעה אחרי מועד סגירתה.
3-2. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן: החוק). 3. ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אלwww.alltech.co.il .
3-4. במקרה של ביטול העסקה יחויב הלקוח בשיעור של 5% או 100 ש"ח (הנמוך מבינהם) , בהתאם להוראות החוק .
3-5. אם סופק המוצר לזוכה , חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספקים, על הלקוח .
מוסכם כי הלקוח יחזיר את הנכס באריזתו המקורית , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
3-6. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר נשוא העסקה נשלח זה מכבר .
3-7. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש .
3-8. "
www.alltech.co.il" תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
3-8.1 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
3-8.2 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
3-8.3 במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
3-8.4 במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
3-9. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
3-10. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , רשאי "
www.alltech.co.il" לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .
הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .
3-11. לקוח אשר מבקש לבטל עסקה, עליו לשלוח מכתב ובו בקשה לביטול עסקה."
www.alltech.co.ilלא תהיה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי .
4 – אספקת המוצרים:
4-1. "www.alltech.co.il" תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר ,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה ,או לסניף הדואר הקרוב תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צוין מפורשות אחרת.
4-2. "www.alltech.co.il" תפעל כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה
הנקובים בדף המכירה , וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי .
"www.alltech.co.ilלא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
4-2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום
ונזקי טבע.
4-2.2 שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
4-2.3 כל סיבה שאינן בשליטת החברה.
4-3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית "www.alltech.co.il" תהיה רשאית לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .
4-4. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.
5 – דמי משלוח :
5-1. דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח בנפרד במועד האספקה או במסגרת התשלום בגין המוצר.
5-2. במכירה בתשלומים רשאית "www.alltech.co.il" לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון
5-3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מ www.alltech.co.il" במידה וקיים שירות זה על פי התנאים שהוצגו בדף המכירה וזאת בתיאום מראש באשר למקום ומועד האיסוף .
5-4. מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח .
6 – אבטחת מידע ופרטיות:
6-1. "www.alltech.co.il" נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור , ככל האפשר על סודיות המידע .
העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL .
6-2. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן . במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון , "www.alltech.co.il" לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא , עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו , אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
6-3. "www.alltech.co.il" מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד , ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה .
7 – כללי :
7-1. הנהלת "www.alltech.co.il" שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי ההשתתפות במכרז והתקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי .
מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה.
7-2. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את "www.alltech.co.il" או הספקים.
7-3. "www.alltech.co.il" אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית .
יחד עם זאת "www.alltech.co.il" אינה מתחייבת כי הקישורית (LINK) בכל קישורית תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל .
7-4. "www.alltech.co.il" ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא , לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא , שאז "www.alltech.co.il" שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית
7-5. www.alltech.co.il לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
7-6. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר , אלא אם נכתב אחרת .
7-7. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה
מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של "www.alltech.co.il" ו/או מי מטעמה .
7-8. אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם "www.alltech.co.il".
7-9. רישומי המחשב של "www.alltech.co.il" בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות .
7-10. נפלה טעות בתיאור המוצר , לא יחייב הדבר את "www.alltech.co.il" ו/או את הספקים.
אמינות ב "www.alltech.co.il".
7-11. בכל מקרה של חילוקי דעות לעניין תקנון זה או עניינים אחרים הסמכות המשפטית תהא בבית המשפט המוסמך בפתח תקווה בלבד.
8 – מדיניות ביטולים והחזרות:
מדיניות האתר צמודה לתקנות הגנת הצרכן תשע"א–לקריאה מתוך אתר משרד התעשיה והמסחר
במידה והלקוח מעוניין לבטל קניה או להחזיר מוצר
אם המוצר טרם נשלח\נאסף וכרטיס האשראי טרם נסלק לא יבוצע חיוב כנגד הלקוח.
אם המוצר טרם נשלח\נאסף וכרטיס האשראי נסלק יושב כספו של הלקוח באופן מלא.
אם המוצר נשלח\נאסף וכרטיס האשראי נסלק .
הלקוח אחראי להשיב את המוצר באריזתו המקורית וללא פגם תוך 14 יום
הלקוח צריך לציין את פרטי ח-ן הבנק להפקדת ההחזר מס ח-ן ובעליו.
הלקוח צריך לצרף את חשבונית מס המקורית שנשלחה איליו
הלקוח צריך לצרף בקשה לביטול עם חתימתו.
כאשרהמוצר נשלח וסיבת הביטול היא פגם (נמצא ונבדק ) או טעות בפרסום
הלקוח לא יחוייב בדמי טיפול.
כאשר המוצר נשלח\נאסף וסיבת הביטול סתמית הלקוח יחוייב עבור דמי טיפול ודמי ביטול עיסקה בסך 5% או 100 ש"ח-הנמוך מבין השניים .
(סיבה סתמית כגון : מחיר נמוך אצל מתחרה ,המוצר לא מתאים לצרכיו של הלקוח).
דמי טיפול במוצרים שנשלחו בדואר רשום עד 19.90 ש"ח.
דמי טיפול במוצרים שנשלחו באמצעות שליח עד 45 ש"ח.
9 – תקנון מועדון הלקוחות של אולטק:
תקנון זה מסדיר את הכללים על פיהם ינוהל מועדון הלקוחות אולטק ( להלן המועדון) ומהווה חלק בלתי נפרד מההצטרפות ומתנאי החברות במועדון הלקוחות, אשר ינוהל על ידי חברת אומגה סינטק בע"מ (להלן "אולטק" או "החברה") כל חבר מועדון יחשב כמי שקרא והסכים להוראותיו והן יהוו את הבסיס המשפטי לכל סוגיה ו/או דיון בינו לבין החברה.
אופן הצטרפות למועדון
1.כל אדם אשר מלאו לו 18 שנים זכאי להצטרף למועדון. החברה תהא רשאית לדחות ו/או לסרב, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, לכל בקשה להתקבל כחבר מועדון מבלי שתהיה מחויבת לנמק סירובה.
- שירותי המועדון ניתנים לכל אדם פרטי מעל גיל 18 ולשימוש אישי בלבד לכל אדם אשר מילא טופס בקשה להצטרפות למועדון ועמד בכל תנאי המועדון בהתאם לתקנון זה (להלן: "חבר מועדון").
כל גוף שאינו אדם פרטי, לרבות, עוסק, חברה וכיו"ב אינו רשאי להצטרף למועדון
- בהצטרפותו למועדון, חבר המועדון מקבל על עצמו את הוראות תקנון זה ללא סייג, לרבות השינויים שיחולו בו מעת לעת. לחבר מועדון לא תהיה כל דרישה ו/או תביעה בקשר עם התקנון ו/או שינויו.
- ההצטרפות למועדון היא ללא עלות. חבר מועדון יהא זכאי לפנות ל- אולטק בכתב ולבטל את הצטרפותו ע"י פנייה בדוא"ל לכתובת mail@alltech.co.il ביטול הצטרפות למועדון יכנס לתוקפו עד 14 ימי עסקים ממועד הבקשה
5.החברות במועדון תיכנס לתוקפה במועד ההצטרפות למועדון ותהא בתוקף כל עוד לא בוטלה על ידי אולטק או על ידי חבר המועדון.
- מובהר בזאת כי אולטק תהיה רשאית לבטל את רישומו של חבר מועדון ו/או את חברותו של חבר מועדון, בכל עת, מכל סיבה שהיא, על פי שיקול דעתה הבלעדי, מבלי שתהיה מחויבת לנמק את החלטתה.
מסירת פרטים והסכמה לקבלת דברי פרסומת
- במסגרת ההצטרפות למועדון, ימסור הלקוח פרטים אשר יתבקשו במסגרת טופס ההצטרפות למועדון, כפי שיהיה מעת לעת. בעצם הצטרפותו למועדון ומסירת פרטיו האישיים ל–אולטק :
א) מסכים המצטרף להיכלל במאגר המידע אשר הוקם ואשר מנוהל על ידי אולטק.
ב) מסכים המצטרף לקבל דיוור ישיר ודברי פרסומת מ–אולטק, [כהגדרת המונח "דבר פרסומת" בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982 (להלן: "חוק התקשורת")] באמצעי המדיה השונים, לרבות באמצעות מסרונים והודעות דוא"ל.
ג) כן מובהר כי כל מידע אודות חבר מועדון שיהא בידי אולטק בקשר להיותו חבר מועדון כאמור, ייחשב לקניינה של אולטק, וחבר המועדון מוותר בזה על כל טענה בגין שימוש במידע כאמור, בכפוף להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981.
ד) המצטרף מאשר כי אולטק תהיה רשאית לעשות שימוש בכל אחד מפרטי ההתקשרות שנמסרו על ידו, למשלוח הודעות שונות ביחס למועדון – אף אם אינן דברי פרסומת – ובכללן הודעות ועדכונים ש–אולטק נדרשת למסור לחברי מועדון על פי כל דין. אין באמור כדי לחייב את אולטק לשלוח הודעות ו/או עדכונים כאמור.
- חבר המועדון יהא רשאי לשלוח הודעת סירוב לקבלת דיוור ישיר ו/או דברי פרסומת כאמור, בכל עת, דרך כלל או מסוג מסוים, בהתאם להוראות חוק התקשורת בעניין משלוח הודעת סירוב. מובהר למען הזהירות, כי הודעת הסירוב לא תתייחס להודעות לפי סעיף 7ד' לעיל, אותן תהיה אולטק רשאית לשלוח לחבר המועדון גם לאחר משלוח הודעת הסירוב.
- למען הסר ספק מובהר בזאת כי אולטק תהא רשאית להציע לחבר המועדון, מעת לעת, מוצרים או שירותים שונים וכן לעשות שימוש במידע לצורכי שיווק, דיוור ישיר, לרבות באמצעות הדואר ו/או הדואר האלקטרוני ו/או באמצעות הודעות SMS, בין על ידי החברה עצמה ובין על ידי מי מטעמה ולרבות לאחר פילוח, אפיון וניתוח של הנתונים, והכל בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981 ו/או כל דין.
- אולטק תהא רשאית, ככל שתבחר לעשות כן ובהתאם להוראות כל דין, לטייב נתונים הקיימים לגבי חבר מועדון במועדוני לקוחות אחרים (כדוגמת, הוספה ותיקון של פרטי ההתקשרות עם חבר המועדון ומספר תעודת הזהות שלו), לבצע פילוחים, אפיונים, ניתוחים סטטיסטיים ודוחות מצרפיים המבוססים על המידע. לחלק את חברי המועדון לסגמנטים ו/או לקבוצות בהתאם להרגלי הקנייה, על מנת להתאים דיוורים ו/או מבצעים על פי נתונים שיימצאו על ידי אולטק רלוונטיים ועל מידע אחר המצוי לגבי חבר המועדון במועדוני לקוחות אחרים לצרכי אולטק.
- האמור לעיל מהווה הודעה בהתאם לסעיף 11 לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981.
- כל חבר מועדון יהא רשאי לבקש מאולטק, בכתב, כי המידע הקיים לגביו יימחק ממאגר המידע של אולטק ו/או לא יימסר לאדם, חברה, סוגי אנשים וכיו"ב. כמו כן, יהא חבר המועדון רשאי לבקש מאולטק להסיר את שמו מרשימת הדיוור הישיר של המועדון ו/או של אולטק.
בקשות כאמור, ניתן לשלוח בדואר אלקטרוני לכתובת mail@alltech.co.il.
הנ"ל יתבצע עד 14 ימי עסקים ממועד קבלת הבקשה במשרדי אולטק. אין באמור כדי לגרוע מהוראות כל דין בעניין משלוח הודעת סירוב לקבלת דברי פרסומת.
חבר המועדון מאשר כי ידוע לו שמחיקת פרטי התקשרות ממאגר המידע של אולטק (להבדיל מהודעת סירוב לקבל דברי פרסומת) לא תאפשר לאולטק לשלוח אליו הודעות ועדכונים בקשר עם מועדון הלקוחות, לרבות הודעות על פי דין; וכי במקרה כזה לא תהיינה לו כל טענות ו/או תביעות נגד אולטק ו/או מי מטעמה.
- יובהר כי האחריות בקשר עם מילוי פרטי חבר המועדון בטופס ההצטרפות מוטלת על חבר המועדון בלבד; והוא מוותר על כל טענה כלפי אולטק א ו/או מי מטעמה בקשר להטבות שנמנעו ממנו, בין היתר, בשל פרטים שגויים שמילא בטופס ההצטרפות.
יובהר כי האחריות בקשר עם מילוי פרטי חבר המועדון בטופס ההצטרפות מוטלת על חבר המועדון בלבד; והוא מוותר על כל טענה כלפי אולטק א ו/או מי מטעמה בקשר להטבות שנמנעו ממנו, בין היתר, בשל פרטים שגויים שמילא בטופס ההצטרפות.
עדכון פרטי חבר מועדון תהיה אפשרית אך ורק בדרך הבאה:
באמצעות שירות הלקוחות של אולטק ע"י פנייה בכתב למייל mail@alltech.co.il בכפוף לשליחת צילום של תעודה מזהה (תעודת זהות או רישיון נהיגה), ובהתאם להנחיות שירות הלקוחות של אולטק. במידה וחבר מועדון לא עדכן בדרך זו בדבר שינוי פרטיו, לא יוכל לבוא בטענות על אי קבלת מידע או אי קבלת הטבות מועדון, ככל שהפרטים קשורים לאפשרות לקבל הטבות.
הטבות שתינתנה לחברי מועדון
14.
א) "רכישה מזכה", משמעה רכישה בחנות הפיזית במזומן או בכרטיס אשראי, למעט רכישה מזכה באתר האינטרנט של אולטק אותה ניתן יהיה לבצע בכרטיס אשראי/ פייפאל או כל אמצעי תשלום אשר יהיה זמין באתר בלבד לרכישה ובמסגרתה לא יידרש הלקוח להציג תעודה מזהה. למען הזהירות יובהר שרכישה באמצעות תווים, תלושים, כרטיסי מתנה, כרטיסים נטענים (חד פעמיים או רב פעמיים), קופונים, זיכויים, כרטיסי "גיפט קארד" למיניהם וכיו"ב, לא תיחשב כרכישה מזכה.
ב) "נקודות זכות" משמען הנקודות שיעמדו לזכות חבר מועדון בגין רכישה מזכה, כמפורט בפרק זה להלן.
ג) "החודש הקובע" משמעו החודש הקלנדרי שבו הצטרף חבר המועדון למועדון הלקוחות.
ד) "שנת צבירה" משמעה תקופה המתחילה ביום הראשון בחודש הקובע בשנה פלונית עד ליום האחרון של החודש הקודם לחודש הקובע בשנה שלאחר מכן.
לדוגמה, שנת צבירה ביחס לחבר מועדון שהצטרף ביום 25.9.24 תיחשב כתקופה שבין 1.10 בשנה פלונית ל-31.9 בשנה לאחר מכן לדוגמא 1.5.24- 30.4.25 וכן הלאה
15.חבר מועדון שביצע רכישה מזכה, יהיה זכאי לצבור נקודות זכות בסכום השווה לחמישה אחוזים (5%) מסכום הרכישה [למשל, רכישה בסך 100 ₪ תזכה ב-5 נקודות; רכישה ב-60₪ תזכה ב-3 נקודות]. כל נקודה שווה ל- 1 ₪ (שקל אחד).
מימוש נקודות יוכל להתממש החל מצבירה של 40 נקודות ועד 50 אחוז מערך העסקה.
- לא ניתן יהיה לקבל זיכוי כלשהו (לרבות כסף) בגין החזרת פריט שתמורתו שולמה בנקודות זכות.
במקרה שחבר מועדון יחזיר פריטים אשר בגין רכישתם נצברו נקודות זכות (מכל סיבה שהיא) – תופחת במועד החזרת פריטים כאמור כמות נקודות הזכות שנצברה בגין רכישת אותם הפריטים (כאילו לא נעשתה רכישה כלל); ואם יתרת הנקודות העומדת לחבר המועדון באותה עת אינה שווה לכמות הנקודות שאמורה להיות מופחתת כאמור – תהפוך יתרת הנקודות של חבר המועדון לשלילית.
החזרת פריטים כאמור תהיה בהתאם ובכפוף למדיניות החזרת המוצרים, שתהיה נהוגה ב–אולטק בעת החזרת הפריטים.
- נקודות הזכות הן אישיות ואינן ניתנות להעברה או לאיחוד בין מספר חברי מועדון; הן ניתנות למימוש עד למועד שבו הן תימחקנה, בהתאם להוראות תקנון זה; והן אינן ניתנות להמרה (למעט מימוש כאמור בתקנון זה).
- אולטק תהא רשאית לשנות מעת לעת את מספר נקודות הזכות שיינתנו לחבר מועדון בגין כל רכישה (להגדיל או להקטין), לפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות במסגרת מבצעים והטבות שונות.
- מובהר שחברי מועדון יזכו לנקודות זכות על בסיס מחיר הרכישה (התשלום) בפועל. אולטק שומרת לעצמה את הזכות לבטל כפל הנחות, צבירת נקודות זכות בגין רכישות במסגרת מבצעים ו/או בסוף עונה, לפי שיקול דעתה. כן תהיה רשאית לקבוע שלא ניתן יהיה לממש נקודות זכות במועדים מסוימים או ביחס למוצרים מסוימים או ביחס למבצעים מסוימים – והכול לפי שיקול דעתה הבלעדי.
- עם פקיעת או ביטול חברותו של חבר מועדון במועדון הלקוחות, מכל סיבה שהיא, תפקענה נקודות הזכות שנצברו לטובתו, אם נצברו, מבלי שאולטק תידרש להודיע על כך, ולא ניתן יהיה לעשות בהן שימוש כלשהו. כמו כן, אולטק תהיה רשאית לבטל צבירה של נקודות, כולה או חלקה (לפי שיקול דעתה הבלעדי), בכל מקרה שבו אולטק תסבור כי צבירת הנקודות נעשתה בניגוד להוראות תקנון זה ו/או בניגוד להוראות כל דין ו/או באמצעות שימוש בלתי הוגן ו/או בלתי סביר בהטבות המועדון.
- מובהר כי צבירת ומימוש הנקודות מותנית בהצגת תעודה מזהה ווידוא כי הרוכש הוא חבר המועדון שהזדהה בפני המוכר, למעט במקרה של רכישה באתר האינטרנט של אולטק.
- החברה תהא רשאית למחוק נקודות של חבר מועדון אשר לא רכש במשך 18 חודשים.
צבירת נקודות בגין רכישות באתר האינטרנט של אולטק
- נקודות בגין הזמנה שבוצעה באתר, יתווספו לחשבון חבר המועדון עם השלמת מלוא הרכישה (דהיינו, הוצאת חשבונית על ידי אולטק) והן יצטברו רק בגין מוצרים שנרכשו בפועל ושנכללו בחשבונית הרכישה, ושהתמורה בגינם שולמה. ג) במקרה שחבר מועדון יחזיר פריטים שרכש באתר, אשר בגין רכישתם נצברו נקודות זכות (מכל סיבה שהיא) – תופחת במועד החזרת פריטים כאמור כמות נקודות הזכות שנצברה בגין רכישת אותם הפריטים הספציפיים שהוחזרו (כאילו לא נעשתה רכישה כלל); ואם יתרת הנקודות העומדת לחבר המועדון באותה עת אינה שווה לכמות הנקודות שאמורה להיות מופחתת כאמור – תהפוך יתרת הנקודות של חבר המועדון לשלילית.
הטבות נוספות; הוראות כלליות בעניין הטבות שתינתנה לחברי מועדון
- כל לקוח חדש שהצטרף למועדון הלקוחות, יהיה זכאי, במעמד החתימה על טופס הבקשה להצטרפות למועדון הלקוחות ובכפוף לאישורה של אולטק, להטבת הצטרפות – הנחה חד-פעמית בגובה 35 ₪ מהחודש העוקב להצטרפות ועד 3 חודשים מיום ההצטרפות וזו בתנאי שרכש מעל 350 ש"ח לפחות למימוש חד פעמי באתר החברה או החנות (להלן – "הטבת ההצטרפות") בתנאי שהקנייה תבוצע בתשלום במזומן, כרטיס אשראי או פייפאל בלבד.
את הטבת ההצטרפות יוכל חבר המועדון לממש החל מהחודש העוקב ועד 3 חודשים מיום ההצטרפות.
- הטבת יום הולדת – כל חבר מועדון זכאי לקבל אחת לשנה קלנדארית הטבה חד-פעמית בשווי של 20% הנחה מתנה ליום הולדתו בקניה מעל 350 ₪. ניתן לעדכן עד 3 ימי הולדת של בני המשפחה. מימוש ההטבה יתבצע בחודש הקלנדרי בו חל יום ההולדת (להלן – "הטבת יום ההולדת"). לעניין סעיף זה, המונח "יום הולדת" משמעו תאריכי יום ההולדת הלועזי של חבר המועדון אותם הזין בטופס ההצטרפות. לקוח שחוגג יום הולדת באותו חודש קלנדרי בו הוא מצטרף לא יקבל אותה באותו חודש אלא שנה לאחר מכן.
לא יהיה ניתן לממש בקנייה זו את הטבת ההצטרפות המפורטת בסעיף 24 או כל כפל מבצעים.
- חברי המועדון יהיו זכאים, בכפוף לתנאי תקנון זה, לממש את ההטבות המוענקות להם בחנות או באתר אולטק
- החברות במועדון היא אישית, והזכויות והחובות של חבר המועדון מכוח חברותו, הן אישיות לו בלבד ואינן ניתנות להעברה או להמחאה. אולטק תהיה רשאית לבטל את חברותו של חבר מועדון ולהפקיע ממנו כל זכות הנובעת מחברותו במועדון, לרבות זכויות והטבות שנצברו, ככל שנצברו, לפני מועד הביטול, במידה וייעשה שימוש בחברות במועדון שלא כדין או בניגוד לתקנון זה.
- מימוש זכויות המוקנות לחבר מועדון מכוח חברותו במועדון, ייעשה על ידי חבר המועדון בלבד ובמעמד הקנייה בלבד. מובהר כי אולטק תהיה רשאית להתנות מימוש הטבות בהצגת תעודה מזהה של חבר המועדון.
- מובהר כי לא ניתן יהיה לעשות שימוש הן בזכויות מכוח חברות במועדון והן בכרטיס הנחה אחר מכל סוג שהוא, לרבות אך לא רק, תלושים ו/או טופסי הנחה לחברי מועדון ו/או כרטיסי מתנה ו/או כרטיסים נטענים מכל סוג, רב פעמיים או חד פעמיים, ככל שבידי חבר המועדון כרטיס כאמור. חבר המועדון יהא רשאי לבחור איזו הטבה לממש (דהיינו, הטבות חבר מועדון או הטבות הנובעות מהחזקה בכרטיס אחר המקנה הנחה), לפי שיקול דעתו, ויהא רשאי ליהנות רק מההטבות הרלוונטיות לבחירתו, והכל אלא אם קבעה אולטק אחרת במפורש, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
- למרות כל האמור בתקנון זה, מובהר כי ההטבות הנובעות מחברות במועדון תהיינה בתוקף בהתאם לפרסום שיתייחס לכל מבצע ו/או בכפוף לתקנון המבצע. כן מובהר כי אולטק תהיה רשאית, מעת לעת, לשנות את ההטבות לרבות ביטולן, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא כל הודעה מוקדמת, אלא אם מוטלת על אולטק חובה למסור הודעה כאמור לפי דין.
31. אולטק תהא רשאית לקבוע כי הטבות תיתנה לכל חברי המועדון ו/או לחברי מועדון מסוימים ו/או לסוג מסוים של חברי מועדון; וכן לקבוע שמבצעים מסוימים ו/או הנחות מסוימות יינתנו לכל חברי המועדון ו/או לחברי מועדון מסוימים ו/או לסוג של חברי מועדון – הכול, לפי שיקול דעתה הבלעדי של אולטק ו/או על פי כל פילוח שאותו תמצא אולטק רלוונטי. מובהר כי לא יהיה למי מחברי המועדון טענה ו/או תביעה כנגד אולטק בשל כך.
שונות
- למען הזהירות ולמרות כל הוראה אחרת בתקנון זה, מובהר שחברי מועדון לא יוכלו לקבל את הטבות והנחות מועדון בתשלום באמצעות זיכויים, תווים, תלושים, כרטיסי מתנה, כרטיסים נטענים במידה ויהיה שימוש בשכאלה בעתיד.
- בנוסף, לא ניתן יהיה לממש באותה עסקה שתי הטבות מועדון בו זמנית (למשל, הטבת הצטרפות ע"ס 35 ₪ והטבת יום הולדת בעסקה אחת, ככל שתהיה) בנוסף, לא ניתן יהיה לממש באותה עסקה הטבת מועדון וגם קופון שהוענק על ידי החברה ללקוח.
- החברה תהא רשאית למסור הודעות לחבר מועדון ו/או לחברי מועדון ו/או לכלל חברי המועדון, לרבות הודעות על הפסקת פעילות המועדון או חלקה ו/או שינוי תנאי המועדון, בכל דרך שאותה תמצא החברה מתאימה, לרבות באמצעות מודעה בחנות, פרסום באתר האינטרנט של החברה ו/או באמצעות הודעות דיוור לחברי המועדון. אין באמור כדי לחייב את החברה לפרסם את הפסקת הפעילות או שינוי בתנאי המועדון, אם יהיו, או למסור כל הודעה אחרת, לרבות לא באחת מהדרכים המפורטות לעיל או בכלל. אין באמור כדי לגרוע מהוראות כל דין ספציפי וקוגנטי שמתייחס ו/או שיתייחס לפרסום הודעות, בין מסוג מסוים ובין דרך כלל, לחברי מועדון, ככל שיש.
- כל פעולה של המועדון או של אולטק לטובת הלקוח בניגוד לאמור בתקנון היא לפנים משורת הדין בלבד ולא תיחשב כויתור על האמור בתקנון זה.
- הטבות תינתנה בכפוף לפעילות תקינה של מערכות המחשוב והתפעול של אולטק. במידה ותהיינה תקלות, זמניות או מתמשכות, אשר תמנענה מתן הטבות לחברי המועדון, תפעל אולטק לתיקון אותן תקלות בהקדם ולא תהיינה לחברי המועדון כל תביעות ו/או דרישות בקשר לכך, לרבות בקשר לאי מתן ההטבות בתקופת התקלות והטיפול בהן.
- ביטול ו/או החזרה של רכישה ו/או עסקה/ות, לרבות זיכויים, החלפות ועוד, יעשו על פי נהלי ההחזרות וההחלפות של אולטק, כפי שיעודכנו מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי של ובכפוף להוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התש"ע-2010.
- תקנון זה נכתב, מטעמי נוחות בלבד, בלשון זכר. האמור בו בלשון זכר נכון גם בלשון נקבה.
- מקום השיפוט הייחודי והבלעדי בגין כל עניין הנובע ו/או הקשור למועדון הלקוחות ו/או לתקנון זה, הוא אך ורק בבית משפט בפתח תקווה.