מבוא:

1. אתר www.alltech.co.il” משמש כחנות אלקטרונית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.
2 רשאים להשתתף בקניה בני 18 ומעלה ,בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
3. תנאי מוקדם לתוקף זכייתו של משתתף במכרז הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.
4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך באתר זה, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין “www.alltech.co.il” , לכל דבר ועניין.
5. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים .
6. גלישה באתר ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
7. קיים איסור מפורש של כל גורם מטעם “www.alltech.co.il” ו/או מי מטעמה , לרבות עובדי החברה וספקי החברה להשתתף בקניות במישרין או בעקיפין.
8. לא ניתן לבטל מוצרים אשר יוצרו באופן אישי עבור הלקוחהמכירות – חלק כללי:

1. אתר ” www.alltech.co.il” מאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות האתר , בדרך נוחה, קלה ומהירה, במחירים אטרקטיביים ממיטב היצרנים , היבואנים והקמעונאים המשווקים בישראל ..
שיטות המכירה ב “www.alltech.co.il
הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן :
1. “www.alltech.co.il” תציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
2. במכירה רגילה רשאי כל משתתף לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי באתר עצמו או באמצעות השארת הפרטים במענה טלפוני של האתר , כפי שיפורסם.
3. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה.אופן ההשתתפות במכירות:

1. לאחר השלמת הליך ההרשמה יבחר כל משתתף שם משתמש וסיסמא , לאחר בחירת שם משתמש וסיסמא , יש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מס` טלפון , מספר כרטיס אשראי וכד`.
2. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה , לאחר מילוי כל הפרטים הופך המשתתף ל”מבצע פעולה” .
לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות ,ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.
3. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע “www.alltech.co.il” בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע”י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העיסקה אושרה .
4. לאחר אישור העסקה , המכירה תירשם במחשבי “www.alltech.co.il” וניתן יהיה לראות את פרטי העסקה בקישור “כרטיס לקוח” באתר, תוך 24 שעות.
5. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי , לאחר אישור העסקה ע”י חברות האשראי.
6. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העסקה במחשבי “www.alltech.co.il” יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.
7. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
8. במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה
ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של “www.alltech.co.il” לצורך הסדרת אישור העסקה עם חברות האשראי .
במקרה כאמור , יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העסקה ע”י חברות כרטיסי האשראי .
לא פעל מבצע הפעולה להסדרת אישור העסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העסקה ע”י חברות האשראי , יראו “www.alltech.co.il את העסקה כמבוטלת .
9. בעלי החנויות ובתי העסק ומפעיליהם (להלן: ” הספקים”) יציגו באתר פרטים בדבר המוצר ו/או השירות , מחירו, תעודת אחריות , זמן אספקה וכד` .
10. לפרטים נוספים ובירורים , ניתן לפנות ישירות אל הספקים בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שיופיעו באתר.

ביטול הצעות:

1. בשל שיטת המכירה הנהוגה באתר לא ניתן לבטל או לשנות את ההצעה אחרי מועד סגירתה.
2. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 ( להלן: החוק). 3. ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אלwww.alltech.co.il .
4. במקרה של ביטול העסקה יחויב הלקוח בשיעור של 5% או 100 ש”ח (הנמוך מבינהם) , בהתאם להוראות החוק .
5. אם סופק המוצר לזוכה , חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספקים, על הלקוח .
מוסכם כי הלקוח יחזיר את הנכס באריזתו המקורית , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא. 6. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר נשוא העסקה נשלח זה מכבר .
7. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש .
8. “www.alltech.co.il” תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
8.1 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
8.2 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
8.3 במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
8.4 במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
9. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
10. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , רשאי “www.alltech.co.il” לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .
הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .
11. לקוח אשר מבקש לבטל עסקה, עליו לשלוח מכתב ובו בקשה לביטול עסקה.

www.alltech.co.ilלא תהיה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי .

אספקת המוצרים:

1. “www.alltech.co.il” תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר ,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה ,או לסניף הדואר הקרוב תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צוין מפורשות אחרת.
2. “www.alltech.co.il” תפעל כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה
הנקובים בדף המכירה , וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי .
www.alltech.co.ilלא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום
ונזקי טבע.
2.2 שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
2.3 כל סיבה שאינן בשליטת החברה.
3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית “www.alltech.co.il” תהיה רשאית לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .
4. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.

דמי משלוח :

1. דמי המשלוח ישולמו ע”י הלקוח בנפרד במועד האספקה או במסגרת התשלום בגין המוצר.
2. במכירה בתשלומים רשאית “www.alltech.co.il” לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון
3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מ www.alltech.co.il” במידה וקיים שירות זה על פי התנאים שהוצגו בדף המכירה וזאת בתיאום מראש באשר למקום ומועד האיסוף .
4. מוסכם כי במקרה של איסוף ע”י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח .

אבטחת מידע ופרטיות:

1. “www.alltech.co.il” נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור , ככל האפשר על סודיות המידע .
העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL .
2. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן . במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון , “www.alltech.co.il” לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא , עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו , אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
3. “www.alltech.co.il” מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד , ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה .

כללי :

1. הנהלת “www.alltech.co.il” שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי ההשתתפות במכרז והתקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי .
מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה.
2. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את “www.alltech.co.il” או הספקים.
3. “www.alltech.co.il” אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית .
יחד עם זאת “www.alltech.co.il” אינה מתחייבת כי הקישורית (LINK) בכל קישורית תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל .
5. “www.alltech.co.il” ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא , לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא , שאז “www.alltech.co.il” שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית
6. www.alltech.co.il לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
7. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר , אלא אם נכתב אחרת .
8. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה
מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של “www.alltech.co.il” ו/או מי מטעמה .
9. אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם “www.alltech.co.il“.
10. רישומי המחשב של “www.alltech.co.il” בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות .
11. נפלה טעות בתיאור המוצר , לא יחייב הדבר את “www.alltech.co.il” ו/או את הספקים.
אמינות ב “www.alltech.co.il“.
12. בכל מקרה של חילוקי דעות לעניין תקנון זה או עניינים אחרים הסמכות המשפטית תהא בבית המשפט המוסמך בפתח תקווה בלבד

מדיניות ביטולים והחזרות:

 

מדיניות האתר צמודה לתקנות הגנת הצרכן תשע”אלקריאה מתוך אתר משרד התעשיה והמסחר
במידה והלקוח מעוניין לבטל קניה או להחזיר מוצר

אם המוצר טרם נשלח\נאסף וכרטיס האשראי טרם נסלק לא יבוצע חיוב כנגד הלקוח.

אם המוצר טרם נשלח\נאסף וכרטיס האשראי נסלק יושב כספו של הלקוח באופן מלא.

אם המוצר נשלח\נאסף וכרטיס האשראי נסלק .

הלקוח אחראי להשיב את המוצר באריזתו המקורית וללא פגם תוך 14 יום
הלקוח צריך לציין את פרטי ח-ן הבנק להפקדת ההחזר מס ח-ן ובעליו.
הלקוח צריך לצרף את חשבונית מס המקורית שנשלחה איליו
הלקוח צריך לצרף בקשה לביטול עם חתימתו.
כאשרהמוצר נשלח וסיבת הביטול היא פגם (נמצא ונבדק ) או טעות בפרסום

הלקוח לא יחוייב בדמי טיפול.

כאשר המוצר נשלח\נאסף וסיבת הביטול סתמית הלקוח יחוייב עבור דמי טיפול ודמי ביטול עיסקה בסך 5% או 100 ש”ח-הנמוך מבין השניים .

(סיבה סתמית כגון : מחיר נמוך אצל מתחרה ,המוצר לא מתאים לצרכיו של הלקוח)

דמי טיפול במוצרים שנשלחו בדואר רשום עד 19.90 ש”ח.

דמי טיפול במוצרים שנשלחו באמצעות שליח עד 45 ש”ח.